Társasjáték

2005/06/22

Politikaelmélet, sopping és egy, az élet nagy kérdései közül

Ma - miután levizsgáztam Jeremy Bentham, J.S. Mill és Robert Dahl politikaelméletéből - A.-val és M.-mel soppingoltunk egész délután. Vicces, hogy ők is pont annyira mániákus vásárlók mint én. Továbbá vicces, hogy mindenen össze tudunk veszni. És hogy egyáltalán nem egyezik az ízlésünk. Egyébként úgy terveztem, ma inkább pénzt keresek, és nem költöm.
Egyszer valaki magyarázza majd el nekem, miért érv az, hogy "de én nő vagyok", ami amúgy tagadhatatlan.

3 Comments:

Anonymous Névtelen said...

mert másképp gondolkodunk, nyuszikám. teljesen másképp. mindenről. amúgy nem érv, puszta ténymegállapítás, ami viszont feljogosít arra, hogy sokmindent (főleg a hülyeségeket) ezzel magyarázzunk. annak azért örülök, hogy tagadhatatlan. meg annak is hogy nem látok lila betűket...

23/6/05 11:34  
Blogger bitadani said...

akkor nézzen jobbra :)

23/6/05 17:09  
Anonymous Névtelen said...

Bentham rulez:) legjobbfejcsávó volt a maga idejében.

3/8/05 15:27  

Megjegyzés küldése

<< Home