Társasjáték

2005/07/26

Dühöngő

Klasszik szar nap volt mai. Előszöris rosszhangulatú ebéd a szokott helyen E.-vel. Utálom, ha valaki, miután otthagyta a munkahelyét, ahol amúgy öt évet dolgozott, amorális tettnek tartja, hogy más ott marad. És még jobban utálom, ha ennek hangot is ad. Mert ha tényleg annyira rémes és vállalhatatlan volt, akkor miért csinálta? De ennél is jobban utálom, ha valaki úgy tesz, mintha az egészhez semmi köze nem volna, miközben továbbra is onnan kapja a pénzét. Persze, én is sokszor utálom, és néha panaszkodom is, de ha azt gondolnám, hogy menthetetlen, akkor hagynám a nyálba. Ez az állandó rinyálás annyira zsibbasztó és lehangoló. Sok érv szól a 168 Óra ellen, de pillanatnyilag nem tudnék olyan helyet mondani, ahol szabadabban csinálhatnám, amit csinálok. És szerintem más sem. Ezek után úgy tenni, mintha ez maga volna a pokol, ahol Lenin-portrék lógnak a falon, munkásőrök tisztelegnek a mosdó előtt és semmibe vesznek mindenkit, legalábbis visszás. Ha meg valaki így érzi, ott lehet hagyni. De a többiek kedvét is rendre elbaszni, nem korrekt.
Aztán meg ez a kurva front. Egész délután úgy fájt a fejem, hogy alig láttam. Most jobb.

7 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Khm, egyszer valahol azt olvastam, hogy munkahelyi zűrökről nem tanácsos írni, mert ki tudja, ki olvassa...

26/7/05 20:44  
Blogger bitadani said...

ic trú. de nem hiszem, hogy ezt zsaklninon kívül bárki is olvasná a szerkesztőségből. nem is szeretném, ha olvasná.

26/7/05 21:31  
Anonymous Névtelen said...

én is akaok már mérgelődni a munkahelyem miatt. nem alkalmazna valaki?

26/7/05 23:16  
Blogger bitadani said...

téged? no de kicsoda? :)

26/7/05 23:25  
Blogger zsaklin said...

ebből azt veszem le, hogy - szerencsére - nem engem utálsz. vagy hogy épphogy de? és nekem címezted a poszt második részét?

28/7/05 17:38  
Blogger bitadani said...

jaj, dehogy. te vagy az üdítő kivétel, aki nemcsak a rosszat látja, és aki nem húzza le az ember kedvét, sőt. (a második rész gy.-ről szól amúgy, de pszt!) :)

28/7/05 18:06  
Blogger zsaklin said...

akkor oké oké:)

28/7/05 23:45  

Megjegyzés küldése

<< Home