Társasjáték

2005/07/23

In memoriam B.

És íme a Hogyan basszunk el egy egész napot a semmivel? konteszt győztese: bitadani.
Gratulálunk.
Ugyanakkor tartozunk annyival az ördögnek, hogy megemlékezzünk B.-ről, már csak azért is mert egy neve elhallgatást kérő olvasónk, jelesül eszti, érdeklődött, mi újság vele, a blog egyik első lelkes olvasójával, aki még a pre-Google időkben kommentált nem szűnő lelkesedéssel. Nos, B.-vel összevesztünk, így aztán alighanem (és el nem ítélhető módon) leszokott arról, hogy látogassa ezt a remek szájtot.

8 Comments:

Blogger zsaklin said...

nem. vagy én nyertem vagy egyezzünk ki döntetlenben!

24/7/05 09:35  
Blogger bitadani said...

egyezzünk.
most majdnem megkérdeztem: mit csináltál tegnap, de rájöttem, hogy akkor ez nem jó kérdés :)
pedig nekem is milyen szép terveim voltak hétvégére...

24/7/05 10:25  
Anonymous Névtelen said...

látogatás nem egyenlő kommentelés (gyengébbek kedvéért: látogatni kommentelés nélkül is lehet)

24/7/05 11:18  
Blogger bitadani said...

hoppá, és ilyenkor cselesen az msn-t sem kapcsolja be, mint most. ördögi. amúgy provokációnak szántam, tudtam, hogy olvas :)

24/7/05 11:29  
Anonymous Névtelen said...

és még én vagyok ördögi.... msn-t azér' nem kapcsolom be, mert akkor végig kéne hallgatnom sydneyben időző barátnőm összes aktuális pasizós kalandját, ehhez meg nem annyira van kedvem... (magához - amúgy, meglepő módon - lenne)

24/7/05 12:11  
Blogger bitadani said...

jó, de rólam ezt lehet tudni. már hogy az ördögiséget. nem nyaral?

24/7/05 12:29  
Anonymous Névtelen said...

fogok, augusztus végén horvátországban. meg lehet, ha végre jó idő lesz, lenézünk gárdonyba biussal jövő héten. maga?

24/7/05 13:21  
Blogger bitadani said...

két-három balatoni hétvége, meg egy hét vmikor augusztusban. egyelőre ennyi

24/7/05 13:45  

Megjegyzés küldése

<< Home