Társasjáték

2005/07/27

Legyen a szerda is hétvége

Csak hogy egálban legyünk: a mai jó nap volt. Strandos, lángosos, barnasörös, barnulós, hülyülős. Korszakos javaslatom pedig: osszuk ketté a hetet úgy, hogy a hétfői és keddi munkanapokat kövesse egy rövid hétvége, a munkaszüneti, pihenős szerda, aztán a csütörtök és a péntek megint telhet munkával. Ma kipróbáltam, és működik. A nemzetgazdaság meg kapja be.
Holnap, hosszú idő után megint Hír TV. Fél kilenc.


Update: sHelfnek és shazának egy-egy pont hiányzott a joghoz illetve az állami politológiához, M.-nek a derék reformátusok mondtak nemet, A.-t fölvették szociológiára. Zs.-t egyelőre nem kérdeztem, fél év után hülyén venné ki magát, ha azzal nyitnék: és fölvettek művtörire?

Update 2: ezen a képen nem is melegnek látszom; inkább úgy nézek ki, mint egy kibaszott középiskolás.

11 Comments:

Anonymous Névtelen said...

na én meg szétaggódom magam hogy ne essen szét a fejed a fájástól...:)

27/7/05 21:15  
Blogger bitadani said...

tegnap terápiás céllal aludtam 12 órát, és elmúlt.
na meg jót tett az is, hogy ma nem dolgoztam...

27/7/05 22:00  
Anonymous Névtelen said...

Végülis két éve még egy kibaszott középiskolás voltál :)
Amúgy meg nem rossz ez a kép. Inkább azt mondd: hogyhogy megint?

27/7/05 22:55  
Anonymous Névtelen said...

sztem nem látszol középsulisnak. 26-27.szvsz.jó kép.

27/7/05 23:45  
Blogger bitadani said...

köszi csajok, bár a 26-27-et túlzásnak érzem :)
eszti: nem tudom, biztos nincs más, mindenki nyaral...

27/7/05 23:55  
Blogger zsaklin said...

ez a mai, megnéztük, háááát... szilveszter igazán szánalmas volt, ahogy ledarálta egymás után a témákat(amiket persze mind a fideszhez kötött így vagy úgy) válaszra, reakcióra egyáltalán nem várva. biztos azért, mert annyira lankadt volt, hogy ha abbahagyja a beszédet, elalszik. ráadásul egy konkrét batkamanó. sztem nem kameraképes. a nemzetes csávó, meg... na mindegy. de a pólód jól mutatott:)

28/7/05 23:54  
Blogger bitadani said...

visszanéztem, és nem volt jó, sőt eddig ez volt a legszarabb, a pólómon kívül sok jót én sem tudok elmondani. túl agresszív voltam, ami amúgy nem jellemző, de ez a nemzetes fazon annyira irritáló volt, hogy így sikerült. keddenként vhogy jobb hangulatú szokott lenni. a szilvesztert viszont én bírom, bár a hajával kétségkívül kezdeni kéne vmit.

29/7/05 00:11  
Blogger bitadani said...

ja és továbbra is lefelé nézek és idegesítően rángatom a fejem. nem jó középen ülni.

29/7/05 00:16  
Anonymous Névtelen said...

erdekes volt nezni azokat a szuros tekinteteket amit egymas fele kuldtetek azzal a bizonyos gergovel :)

29/7/05 10:26  
Blogger zsaklin said...

nem voltál agresszív, sőt. talán hiányoltam is, hogy nem kapod ki a padból gergőt:)

29/7/05 10:30  
Blogger bitadani said...

gergő úgy harminc kiló előnyből indul, nehéz lett volna kikapni :)

29/7/05 11:02  

Megjegyzés küldése

<< Home