Társasjáték

2005/07/01

Nosztalgia

Nem megyek holnap a Balatonra, és nemcsak mert szar idő lesz. (Amúgy családi ebéd a Kínából hazatérő D. tiszteletére, de vele majd találkozom valamikor a jövő héten.)
Ma három éve, hogy szakított velem Zs. - azóta nem voltam szerelmes. És most váratlanul rámtört valami rémes nosztalgia. Eszembe jutott például az, hogy miután vége lett, újabb és újabb időpontokat tűztem magam elé, hogy mikor kell valakibe megint beleszeretnem. És persze azt is mindig tudtam, hogy kibe. Sose sikerült.
(És nem jó ez a monogramozás. Hiszen egy kivételével minden barátnőm neve Zs-vel kezdődött.)

5 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Remélem, én vagyok az az egy... :)

2/7/05 20:35  
Blogger bitadani said...

én is :)

2/7/05 23:29  
Blogger bitadani said...

különben is, mit lehet egy ilyen kérdésre válaszolni? :)

3/7/05 00:11  
Anonymous Névtelen said...

imádott barátném - szintén b. - azokat az időpontokat szokta így kitűzni, amikorra ki kell szeretnie vkiből. sztem ez könnyebben kivitelezhető.

3/7/05 09:06  
Blogger bitadani said...

én nem vagyok benne biztos.

3/7/05 11:02  

Megjegyzés küldése

<< Home