Társasjáték

2005/07/28

A Shape szerint a világ

A Shape magazin szerint Basa típus vagyok, akihez maguktól mennek nők, hiszen kisugárzásom, férfias viselkedésem vonzza őket. Rengeteget foglalkozom a külsőmmel (trú), testemmel és öltözködésemmel. Az ágyban szeretem, ha kiszolgálnak. Szükségem van a bókokra, hajlamos vagyok a hiúságra. Nem győzöm elégszer hallani, hogy milyen erős és jó szexpartner vagyok. Könnyen elfogadok, de nem adok semmit (no!). Ahhoz, hogy valódi nagyságomhoz fölnőjek, némi finomságot kéne magamra vennem. Először is meg kell tanulnom, hogy egómat ne mások visszajelzéseiből építsem föl. Thank you, Shape.
Zsaklin amúgy Angyal.

Update (tessék, hogy rákaptam ezekre az apdétekre): zsaklin tényleg egy angyal, a kedvemért még az ír sírdísz gyűjteményét is megosztja a világgal. Ami a pisztáciás-körtés spenótsalátát illeti, mi tagadás.

6 Comments:

Anonymous Névtelen said...

abszolút szimpatikus vagy shape alapján. tipice öp tag:)
persze részeg vagyok egyébként feminista.:)

28/7/05 17:48  
Blogger bitadani said...

részeg délután hatkor? ez aztán az ösztönlényhez méltó :)

28/7/05 18:10  
Anonymous Névtelen said...

még szééééép, végre a hök iroda funkciójához méltón működik.:)

28/7/05 18:13  
Anonymous Névtelen said...

mit vártál éééééééééééédesem????????

28/7/05 18:13  
Anonymous Névtelen said...

én kérek elnézést....

28/7/05 18:54  
Anonymous Névtelen said...

hiheteten mijen jól dokommentálódott (úristen, de reggel van még az én bölcsész felyemnek) a részegségetek. gólyatábort el se merem képzelni höhöhö... /előre szólok, hogy nem cipelgetlek titeket sehova:P/

29/7/05 06:21  

Megjegyzés küldése

<< Home