Társasjáték

2005/07/23

Tényleg megérdemelte

Tegnap egy gyors, de eredménytelen soppingolás P.-vel, aztán fél tízkor bedőltem az ágyba, és kialudtam az elmúlt napokat.
Lehet, hogy már nem én vagyok sHelf és shaza legjobb barátja? (Ez esetben igen short-term barátság volt ez :)) Hogy eltűntek legalábbis, amióta olyan kedvesen elhívtak Szekszárdra, én meg olyan kedvesen (továbbá: fájó szívvel) nemet mondtam.
Ezt zsaklinnak: elolvastam a dotkommentár véleményét a 168 Óra honlapjáról; milyen igaza van...
És még: az e-média tényleg megérdemelte.

8 Comments:

Anonymous Névtelen said...

ó dehogyis. még mindig te vagy az új legjobb barátunk! bár a brian-ügy nem volt épp jó pont, de ez is bizonyítja, hogy a barátság sokmindent kibír.:) ez asszem válasz a következő bejegyzésedre is.

23/7/05 17:14  
Blogger bitadani said...

háát, nem lett volna szép, ha épp brájen áll közénk :)

23/7/05 18:10  
Anonymous Névtelen said...

Brian sztem tök szemét. nem foglalkozik a barátaival. ugye Dani...? :D

apropó shaza: nem ezt beszéltük meg. nekem most épp nincs legjobb barátom, mert A. eljátszotta, bitadani is eljátszotta, úgyhogy majd kiírom a tendert, hátha lesznek jónő jelentkezők.. :]]]

egyébként pedig Emmett 4president

23/7/05 19:48  
Anonymous Névtelen said...

shelf: had legyek én a legjobb barátod!:)

23/7/05 19:57  
Blogger bitadani said...

ilyet! hízelegsz itt neki az én blogomon?!
különben brájennek nincsenek barátai, csak májki, nekem legalább itt vagytok ti ketten, hanem is foglalkozom veletek :)
A. mivel játszotta el?

23/7/05 20:27  
Anonymous Névtelen said...

ezt kérdezd shelftől.

23/7/05 21:35  
Blogger bitadani said...

tőle kérdeztem :)

23/7/05 21:53  
Blogger bitadani said...

de nem válaszol...

25/7/05 17:26  

Megjegyzés küldése

<< Home