Társasjáték

2005/07/06

Vizsgatemető 1.0

Bulinak a tegnapi estét mégsem nevezném (már ha buli az, ahol iszunk, denszelünk, csajozunk, és jókedvünk van), ez inkább olyan őszintén beszélgetős valami volt. És jó. Helyesgyerek imidzsem viszont elesni látszik, miután beszámoltam kedves évfolyamtársaimnak Zs. abortuszáról. Vagyis hát a miénkről. És milyen jó, hogy D. is ott volt, így legalább nem én voltam az egyetlen, aki nem hisz Istenben.
H.-ban kissé csalódtam, mert bár valahol megértem, hogy nem akart jönni, azért az sms-emre illett volna válaszolni. Ugye?
És még valami: kényelmi okokból, jobb híján nem barátkozunk. Az nem barátság. Az valami más.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Bazmeg, néha annyira nem értelek. Tényleg muszáj itt mindenről írni?

6/7/05 21:11  
Blogger bitadani said...

néha azt érzem, muszáj. és hogy már régebben is kellett volna.

6/7/05 22:13  

Megjegyzés küldése

<< Home