Társasjáték

2005/07/30

Vízilabda, Munkácsy, csador

Átalakult a linkajánló, a zsurnálokat fotóblogok váltották. A vízilabda vébét, azt elveszítettük. Én kissé leégtem, míg a Munkácsy-kiállítás megint kimaradt. És a holnapi, családi balatonozás is ki fog. Anyámnak közben névnapja van. Az algériai nők és a csador kapcsolatáról pedig még az jutott eszembe: Algírban 2003. tavaszán óriási földrengés pusztított. A helyiek úgy tartották, ez Allah bosszúja a nyugati kultúra importjáért. Azóta - a vallási vezetők tanácsára, amit figyelmen kívül hagyni azon a tájon, nagy merészség - asszonyok ezrei öltöttek újra csadort.

3 Comments:

Anonymous Névtelen said...

én meg láttam már Munkácsyt 2x is. és ezt feltétlenül közölnöm kellett.

31/7/05 10:48  
Blogger bitadani said...

értem, kultúrfölény. vmikor a héten pótolom...

31/7/05 16:17  
Anonymous Névtelen said...

Én is, én is!

1/8/05 00:53  

Megjegyzés küldése

<< Home