Társasjáték

2005/08/06

Igaz vagy hamis

A tipikus magyar blogger - olvasom - a szüleivel vagy egyedül él (I), független (I, de mitől is?), huszonéves (I), több mint öt éve használja a netet (I, de határeset), érettségizett vagy diplomás (I), Budapesten él (I), hetente átlag 29 órát lóg a neten (reális), többnyire személyes élményeiről ír, de sokszor munkájával, hobbijával kapcsolatos témákról vagy az öt foglalkoztató hírekről is értekezik (I), rendszeresen olvassa mások blogjait (I), szakítás vagy legalábbis magányos élethelyzet miatt kezdett blogírásba (H, azt hiszem), azzal sokszor fel is hagy, ha életkörülményei megváltoznak, például családot alapít (majd meglátjuk).
Nem sok értelme van ennek.

9 Comments:

Anonymous Névtelen said...

biztos én vagyok buta de ezt nem is értem.

6/8/05 23:14  
Blogger bitadani said...

ez egy nemrég megjelent, és állítólag reprezentatív felmérés eredménye arról: milyen az átlag magyar blogger. háromszázakárhány blogíró személyes adatait vették fel, és ezt sikerült belőle kihozni.

6/8/05 23:21  
Blogger bitadani said...

zárójelben meg persze az, hogy rám igaz v. hamis az állítás.

6/8/05 23:22  
Anonymous Névtelen said...

Én is olvastam, helyenként érdekes, de az, hogy a bloggerek fiatalok és érettségizettek, annyira nem lepett meg :)
A 29 internet előtti óra viszont szerintem nagyon sok.

7/8/05 00:06  
Anonymous Névtelen said...

hát. a script-kiddie-re se találtak még magyar szót.
a 29 óra internet meg hát. hümm. belegondolok. én heti 120-130at is tudok produkálni adott esetben - pl most, amikor kódolnom kell harmadnapja.

7/8/05 11:56  
Blogger bitadani said...

én nem tudok rá magyar szót, max. azt hogy blogíró, ha az jobb.

7/8/05 11:57  
Blogger bitadani said...

és sajnos nem tudom, godot, hogy ki vagy, pedig úgy látszik, kéne...

7/8/05 12:00  
Blogger bitadani said...

színó: 120-130? az naon durva, mégha munka is...

7/8/05 12:01  
Anonymous Névtelen said...

én olyan 20 órát netelek hetente, de anyám már ezt is sokalja

7/8/05 13:38  

Megjegyzés küldése

<< Home