Társasjáték

2005/08/06

Muse

Ez most egy olyan rendrakós, pihenős, kicsit dolgozós, laza hétvégének néz ki, ami rendben van.
Azoknak, akik még nem ismerik, kötelező darab a Muse 2003-as sorlemeze, az Origin of symmetry. A kis Matt Bellamy aktuálisan a legizgalmasabb énekes-gitáros a progresszív rock szcénában, meg amúgy is. Két éve itt voltak a Szigeten, és nem okoztak csalódást. Hallgassátok, mint én.
Más (nem annyira): tegye föl a kezét, ha lehet kommentben, aki segít nekem rádióblogot csinálni. Praktikusan, aki megcsinálja helyettem, hogy örüljek. Magam részéről ugyanis reménytelen eset vagyok. (És az is fölteheti, aki tudja, mit csinál a mi kis Matt barátunk a képen.)

9 Comments:

Anonymous Névtelen said...

szájberovó juhászovó segítőkész. hamvas patáék verziója kéne vagy mint polcnál találtatik?
amugy pedig szerintem közelebbről is megvizsgálja aztat, amin játszanija kell. ám merész, mert pölö ilyen elhelyezésben én a zongorámat nem nézném meg.

6/8/05 15:11  
Blogger bitadani said...

hamuéké tökjó, az tetszene.
amúgy meg csak nem most látja először azt a hangszert :)

6/8/05 15:25  
Anonymous Névtelen said...

sztem fejfájós ő is és a homlokához nyomja a hideg gitárt.

6/8/05 17:41  
Blogger bitadani said...

:)

6/8/05 18:40  
Anonymous Névtelen said...

hát akkor már csak meg kéne valamily útonmódon egyeznünk bizonyos technikai specifikációkban. pölö a rádió topográfiai tárhelybéli elhelyezéséről stbstb. e-mail-etesen ha ezt elintéznénk?
elérhető vagyok példának okáért a vizsgapara@freemail.hu címen. de így a kommentbox lágy ölén is elintézhetjük.:)

6/8/05 18:58  
Blogger bitadani said...

sajnos, mint utaltam rá, teljesen reménytelen vok, úgyhogy sajnos konkrét kérdeseket kell föltenned ahhoz, hogy én erről bármit is mondani tudjak... ez viszont már mehet e-mailben: bitadani@freemail.hu
és már most tök hálás vok.

6/8/05 19:42  
Anonymous Névtelen said...

szerintem szagolgatja a gitárt...én ezt tenném az ő helyében.

7/8/05 01:11  
Blogger bitadani said...

nem vok zenész, de ha vki tudja, ossza meg: jó illata van a gitárnak?

7/8/05 12:02  
Anonymous Névtelen said...

hát. attól függ. de amugy megeshet, hgoy tényleg.

8/8/05 12:18  

Megjegyzés küldése

<< Home