Társasjáték

2005/08/07

Pizzateszt

Szóval az történt, hogy a múlt héten szakítottam a rég bevált pizzériával. Valami előember hozta ugyanis a quatro stagionit, aki az ötezresem láttán minősíthetetlen stílusban kérte ki magának a szemérmetlenül nagy címletet, mire én kénytelen voltam neki egy hosszabb beszédet tartani a piacgazdaságról Én vagyok a kuncsaft címmel, a Hogyan van ez elképzelve? ciklusomból. Tetszett neki nagyon. Ma újabb vállalatot tesztelek.

Update: Nem nagyon vált be. Papírvékony tészta, semleges ízek.

3 Comments:

Anonymous Névtelen said...

ahahah. köszönöm. üdítő bejegyzés volt. olyannyira, hogy most néztem az órára és pár másodperce még abban a tévhitben éltem, hogy reggel 9-10 óra lehet. na ezt teszi az emberrel, amikor neten van egész nap - ha munka, ha nem.

7/8/05 16:18  
Anonymous Névtelen said...

ezért sütök én itthon pizzát.:)

7/8/05 21:41  
Anonymous Névtelen said...

az az egyik, vagy a másik, hogy itt a telepen van egy pizzéria. egy ezresért akkora hawaii pizzát adnak, hogy két ember tömi meg magát vele - ráadásul valami kegyetlen finom.

8/8/05 12:19  

Megjegyzés küldése

<< Home