Társasjáték

2005/08/02

A századik

Most értem haza a bútoráruházból, ahol még a kanapé is tegez téged. (Tegezi önt, mondanám, de nem akarok kiesni a stílből.) Merthogy a napokban megadta magát a főnöki bőrfotelem, amit most, odabaszva a kényelemnek, áldozva a praktikum és az egyenes gerinc oltárán egy térdelőszékkel (17900 HUF) váltottam föl. Így talán majd kevesebbet ülök a kompjúter előtt.
Persze ha már ottjártam, vettem még néhány gizmót és baszt, de mérsekeltem magam, okulva a legutóbbi ikeás kalandból, amikor (épphogy, de) hatszámjegyű volt a végösszeg. Igaz, akkor egy piros kanapé volt a bűnős (nem én); könnyű összerakni, bárki, tényleg, bárki, képes rá, bizonygatta egy helyi erő, oké, mondtam én, majd két napos megfeszített munkával, és a 36 lakásos bérház legjobbjainak segítségével valóban sikerült.
Azt még mondja meg valaki, hogyan kerül karamel a lájt kólába. Nem a Molnár Ferenc, hanem a háztartási. Illetve ez esetben: miből készül, ha nem cukorból?
Ez volt amúgy a századik pószt, tenk jú for máj madör end gad.

6 Comments:

Anonymous Névtelen said...

A piros kanapé azért jó szolgálatott tett annak idején, úgyhogy hála a szomszédoknak :)
A szék kényelmes?

2/8/05 19:41  
Anonymous Névtelen said...

A karamelt passzolom...

2/8/05 19:42  
Blogger bitadani said...

széket még szokni kell, de jó lesz.(kerestem róla képet, de az ikea-honalpon nem találtam.)
karamel-ügyben pedig még várom a helyes megfejtőket...

3/8/05 00:14  
Anonymous Névtelen said...

anyám síelőgépét három éve nem sikerül összerakni...

3/8/05 21:14  
Blogger bitadani said...

Egyáltalán mi az a síelőgép?

3/8/05 21:38  
Anonymous Névtelen said...

az egy olyan valami, ami a sí-fílinget utánozza. sok előnye van. nem kell síruhát húzni, nincs hideg, nem fúj a hó a képedbe, sőt, tvt is nézhetsz síelés közben, viszont nem lehet összerakni.

4/8/05 22:38  

Megjegyzés küldése

<< Home