Társasjáték

2005/08/24

Tényleg nyári szünet

Hehe, megint itt. Úgy látszik túl nagy kérés volt a részemről, hogy ma már lehetőleg semmi szar ne történjen. Sorolom. Először is a Ferenciek teréről (bár kurvára siettem) mehettem haza gyalog, Budára, mert a buszsofőr közölte, hogy az útfelújítás miatt a BAH-csomópontig 50 perc az út. (Demszky, Demszky - mondanám, ha polgári körös nyugdíjas lennék, de én akkor és ott beértem egy Baszd meg, baszd meggel.) Aztán az informatikus nem tudta megjavítani a számítógépet, mert leégett a tápegység és a vinyó, azok meg nem voltak nála. Most persze ugrott az elmúlt egy-két hónap összes letöltése, dokumentuma. (Nehogy valaki azt írja kommentbe, hogy menteni kellett volna, mert mérges leszek.) Így aztán otthonról nem tudtam elküldeni azt a néhány mailt, amit még szerettem volna, azért vagyok a szerkesztőségben. Mellékes, de ideírom, hogy a villamos, amivel jöttem, beleszaladt egy autóba, ott is álltunk egy keveset.
Hogy valami jót is írjak, Németh Juci (tudjátok, az Anima töltőre rakott énekesnője, amúgy M. egykori csaja és a Kultúrház jelenlegi műsorvezetője) nagyon jófej.
Számítógépem csak a jövő hét végén lesz újra, az ember azt mondta, kell néhány nap, míg újra fölépíti. Asszem nekem is kell néhány, amíg újra fölépítem magam. Remélem a gólyátábor alkalmas lesz rá. Hétfőn. Szasztok.

PS: nem hiszem, hogy rásnak igaza lenne. A pszichiáter semmivel sem olcsóbb mulatság, mint az én állandó vásárlási mániám, és az a hátránya is megvan (szemben például a pázsitzöld pulcsimmal), hogy később nem lehet fölvenni.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Érdekes kommentelőid vannak.:)
Amúgy a pszihiáter másik hátránya a pulcsival szemben, hogy visszapofázik.
Na hogy teccett a gólyagábor?

26/8/05 15:47  
Blogger bitadani said...

főleg az tetszett, aki szerint a blogom terrific... akkor mér olvassa? :)
mindegy, töröltem őket, és asszem megnehezítem a kommentelést...
táborról mindjárt írok pósztot. kár hogy nem maradtál, marci.

29/8/05 11:37  

Megjegyzés küldése

<< Home