Társasjáték

2005/09/10

Add tovább

Niki kérése, minthogy ez egy jó házasság, számomra mindig parancs, de ma különösen. Az én mondatom:

"Ezt a könyvet a Continental Autósiskola levélpapírjára írom, amelyből három dobozzal talált Melody és Isadore otthonunk hatvannegyedik emeletén, egy szekrényben."

És íme a játékszabályok a későn érkezőknek:
1. Ragadd meg a hozzád eső legközelebbi könyvet.
2. Csapd fel a könyvet a 23. oldalon.
3. Keresd ki az ötödik mondatot.
4. Tedd közzé a szöveget az oldaladon ezekkel az instrukciókkal együtt.

5 Comments:

Blogger zsaklin said...

engem akkor érdekelne ez a dolog, ha valóban véletlenszerűen történne a kiválasztás. ezzel szemben látom lelki szemeim előtt, ahogy a népek lázasan kutatnak a kedvenc idézeteik után. hogy melyik a legszebb vagy a leglilább vagy a legfrappánsabb, vagy ami a legjobban leírja az illető aktuális állapotát.

11/9/05 08:00  
Blogger bitadani said...

tessék bízni az emberekben... én például most tényleg ezt olvasom...

11/9/05 11:40  
Blogger bitadani said...

tomi, rólad végképp nem gondolnám, hogy csaltál: ilyen idézetet választani senkinek se jutna eszébe :)
én vonnegut börleszkjéből idéztem, ami nem meglepő, mert két hete itt van az asztalomon (ez az, amiben a "kicsit kevesebb szeretetet, ha lehetséges, és egy kicsit több elemi tisztességet" is van...)
de ha például most kezdődne a játék, bajban volnék, mert éppen a tanrendet nézegetem. és abban a 23. oldalon nincsenek is mondatok...

11/9/05 13:24  
Blogger zsaklin said...

na tessek. nekem se volt mondat a verga innamorato cimu konyv 23. oldalan, ami a gepem melletti polc legszelen van es amit nem olvastam es nem is fogok soha, csak kikukaztam valami olasz lomtalanitasbol ugy 10 eve

(egyebkent nem feltetlenul titeket akartalak csalassal gyanusitani, de lattam jopar blogot, ahol kurvara kilog a lolab)

11/9/05 23:28  
Blogger bitadani said...

mondhatnál, évi, címeket, hogy jó mélyen megvessük őket :)
de most már el kell árulnod, mi van azon a 23. oldalon. én például most újra megnéztem a tanrendet, ahol bár mondatok szintén nincsenek, az ötödik sorban ez áll:
"A Titkárság vezetője: Dr. Barna Attila"
Hú, hogy őt mennyire utáltam...

12/9/05 00:08  

Megjegyzés küldése

<< Home