Társasjáték

2005/09/16

Bundesliga, Őrség, Alanis Morisette

A délelőtt például tökjó volt. Aztán meg rég röhögtem annyit a Bundesliga-frizurás járókelőkön és a baloldali sajtó legostobább reprezentánsainak élettörténetén, mint ma ebéd közben. Persze valaki másnak az élete volna ez, ha délután is kitartott volna a jókedv, vagy ha legalább az is jól alakul. Nem alakult. A koraeste örömteli eseménye ugyanakkor, hogy mától közös az irodánk zsaklinnal. Át is cuccoltam.
Továbbá: úgy fest, holnap reggel elutazom az Őrségbe. Ha valami miatt a következő két napban 80 fölé megy a szinuszritmusom (ami nem sanszos), blogolok. Ha nem, nem. Most annyira mondanám, hogy addig is gyertek, öntözzétek a virágaimat, kommentáljátok a pósztokat és hallgassátok a blográdiót, de hát például blográdió továbbra sincs. Pitének viszont van, és hallható benne a Smiths Bigmouth strikes againjének hibátlan placebós földolgozása és egy tízpontos Alanis Morisette dal is, mindkettő kötelező.

2 Comments:

Blogger bitadani said...

én elsőre fölraktam kábé hatvan számot, de mert kábé egy hét után elkúródott az egész, nem hiszem, hogy bárki is végighallgatta volna mindet...

16/9/05 19:07  
Blogger bitadani said...

igen, de szerintem a blográdiótól függetlenül :)

17/9/05 16:45  

Megjegyzés küldése

<< Home