Társasjáték

2005/09/19

Jövőképek

Nem fogsz állást találni, értsed meg. Hogy majd bentmaradsz az egyetemen? Ugyan. Százból egynek ha sikerül. Píédzsdí? Hát hogyne. Mégis mihez akarsz kezdeni? Nem tudod? Jó válasz. Tudok gratulálni. Fogjad már föl, hogy nincsen független politológus. Szedjed a lábad, és villámgyorsan menjél el egy párthoz dolgozni. Mégis mi a fenét akarsz? Politikai tanácsadó leszel? Mindenki az akar. Nem fog sikerülni. Elemző? El kéne lassan kezdeni. Hogy elmész a médiába? Minek? Közvélemény-kutató céghez? Oda ne menjél. Persze, az unió. Ne is mondd, esélytelen. Civil szervezetek? Éhen akarsz te halni?
Nagyjából ezzel a tematikával lepett meg minket Szabó "Atomtengeralattjáró" Andrea (akit amúgy kedvelek nagyon) a mai Közvélemény-kutatás órán. Ahhoz képest amit a dékán, Mezey "Üdvözlöm, ön a legjobb helyen van" Barna elő szokott adni, elég kijózanító volt. De legalább korrekt. És ennek az órának, úgy fest, valami értelme is van.

Tanszéki hirdetőtábla:
holnap délután négykor a méltán népszerű TDK-titkárnők elmondják, hogyan írjunk TDK-dolgozatot. B/18-as terem. Jöjjön, akit érdekel.

4 Comments:

Blogger bitadani said...

szabó andit illeti a köszönet... ahogy ezt így eldarálta, néztem én is erősen...

19/9/05 22:37  
Blogger bitadani said...

marciiiiiiiiii, te nemcsak hogy édes vagy, hanem a legeslegédesebb!!!! és akkor ezt most pósztban is megírom :)

19/9/05 23:29  
Blogger bitadani said...

rás: hogy mit gondoltam, már nem tudom. de kurvára nem bántam ám meg.

19/9/05 23:33  
Blogger bitadani said...

azért sztem sok igazság van benne, tekintve hogy évente 4-500 politológus végez... és mindezt nyilván elsősorban nem nekem címezte...

20/9/05 00:03  

Megjegyzés küldése

<< Home