Társasjáték

2005/10/19

Eltekintve a tegnapi, merevedésről szóló pósztomtól rég nem írtam, úgyhogy vegyük sorra. Hétfőn hosszasan beszélgettem főszerkesztőmmel arról, hogy mi is az a liberalizmus, bár érdemben nem közeledtek az álláspontok. Majd az egyetemi Közvélemény-kutatás órámon megtudtam, hogy a komcsik elcsalták a 2002-es választásokat. Időközben elindult a 168 Óra blogja, amibe eddig csak én írtam, de ez idővel változni fog. Egyelőre nagy az értetlenség az olvasók körében.
Ha már itt tartunk, a PIK kommuniti blogja is szedi áldozatait. Köszönet sHelfnek, aki elindította és megtervezte. Persze egy kecske nem csinál nyarat, azért vagyunk annyian.
Tegnap aztán csúnyán megbántottuk egymást színóval, de azóta kibékültünk, és remélhetőleg megint tiszta lappal indulunk.
Ma pedig minden lehetőséget fölhasználtam rá, hogy ne kelljen dolgoznom. A délelőtt eseményeit shaza foglalja össze érzékletesen. Idetartozik még, hogy lemondtam esti Hír tévés vendégszereplésemet, és inkább nagy mennyiségű röviditalba ölöm a pénzt, ahelyett hogy megkeresném.
Egyszersmind elhatárolódom a depis-hisztis bitadanitól, akit többé látni sem akarok.

5 Comments:

Blogger duso said...

en sem!!!

19/10/05 21:48  
Blogger bitadani said...

sztem te még nem is láttad, magda...

20/10/05 09:11  
Blogger duso said...

az tok mindegy hogy lattam e mar vagy sem, de ha azt mondom, el tudom kepzelni milyen lehet, tuti h nem hiszel nekem.
szoval nem is akarom latni :)

mellesleg lengyel magyar ket jo barat egyutt harcol s issza borat...
remelem vagjatok lengyelul is.

21/10/05 13:45  
Blogger bitadani said...

okfkorsz.
polak, wenger dwa bratanki i do sabli i do sklanki.

24/10/05 04:36  
Blogger pollner said...

Inkább így: :-)

Polak, Węgier dwa bratanki,
I do szably, i do szklanki!

25/10/05 08:18  

Megjegyzés küldése

<< Home