Társasjáték

2005/10/30

Jó volt látni tegnap a volt osztálytársakat, azt a négyet legalábbis, aki megjelent. H. az egyéves marketingsuli elvégzése után visszament a főiskolára, továbbá szakított barátnőjével. Ezen kivül nemrég egy kisebb összeg fejében fölszarvazott szerelmest játszott a Balázs-sóban, ez egy jó történet, majd egyszer elmesélem. Szülei amúgy épp most készülnek különköltözni, miközben ő ismét vízilabdázik. Ugyanakkor S. végre összeköltözik négy éve stabil pasijával, rendezvényszervező lesz, de most börtönben dolgozik. E. továbbra is a külkerre jár, és még mindig nagyon jónő, míg Sz. előnyére változott. Én szokatlanul csendes voltam, nem tudom, miért.
Most itt vagyok az Őrségben, eléggé kómásan a tegnapi borok után, és semmit teszek.

4 Comments:

Blogger duso said...

uhh az a balazssos sztori erdekelne.
vizilabdas fiuk meg kivetel nelkul jopasik.
orseg meg szemelyes kedvencem.

30/10/05 21:29  
Blogger bitadani said...

Balázst egyszer elmesélem, csak hosszú.
A vízilabdás pasikkal kapcsolatos félreértéseket viszont sajnos el kell oszlatnom, nagyon sok vízilabdás haverom van, és kevés az igazán jó pasi köztük, föltéve, hogy a jópasiságnak nem a negyvenes bicepsz az egyetlen feltétele.
Őrség nekem is.

30/10/05 21:39  
Blogger duso said...

nem is a negyvenes bicepszet ertem jopasisagnak :)

31/10/05 20:25  
Blogger bitadani said...

hanem?

31/10/05 20:50  

Megjegyzés küldése

<< Home