Társasjáték

2005/10/04

Megint egy kibaszott időcsapda. Ülök itt tizenegykor, miközben holnap szaknap az egyetemen, az alább hirdetett programmal, amire még lófaszt se készültem, aztán két gyorsinterjú, egy az orvosi kamara elnökével, egy a sztárgenetikussal, tőlük is kéne valamit kérdezni. De ha már ott járok, talán klónoztatnom is kéne magam, hogy két helyen lehessek egyszerre. Most is bazmeg, ahelyett hogy csinálnék valami érdemit, az elmúlt egy órában a Maffiózókat néztem, délután meg olyan szarul voltam a garatgyulladástól és a sok gyógyszertől, hogy csak kóvályogtam, és bedőltem az ágyba. De ennek most vége, fogom magam, kurva gyorsan beállok a zuhany alá, iszom egy kávét, és nekiállok, mert csütörtökre még cikket is kell írnom, és ha minden így megy tovább, baromira nem lesz ám ebből gólyatábor...

2 Comments:

Blogger bitadani said...

tudom, de írhatnál egy mailt (vagy blogot), hogy mi volt ma, mert azt viszont nem tudom... de meg kell mondjam, nem örülök, hogy a főszervező miatt kb minden barátom bojkottálja az egészet...

igyekszem, marci, és nem is a betegség gátol, a betegség kapja be, hanem ez a nyakamba szakadt sok faszság... de vhogy összeszedem magam, ígérem...

5/10/05 00:37  
Blogger bitadani said...

izé. látom írtál blogot... vagy hát majdnem... engem érdekel...

5/10/05 00:39  

Megjegyzés küldése

<< Home