Társasjáték

2005/11/14

Arra jutottam: bármennyire is örülök annak, hogy Tomi ide ír, már most hiányzik a shelf.freeblog.hu; a szerzője talán tudja, hogy miért. Nem csak mert kedvenc volt, hanem mert én is azt olvasva kaptam kedvet a blogoláshoz, és ha az nincs, mi sem leszünk barátok. Szóval igaza van Sanyinak, és én sem szeretném, ha ez most a múlt felégetése lenne nálad. Mindannyian változunk, olyanok vagyunk mint az amőbák, vagy inkább mint a gyurma, alakítani lehet minket, és alakítjuk egymást is.

2 Comments:

Blogger bitadani said...

én csak annyit, hogy egy jól megszervezett kampánnyal a hivatalban lévő elnökség teljesítményétől és az új jelöltek felkészültségétől teljesen függetlenül bármilyen eredmény elérhető már egy kari hök-választáson is. különösen tanulságos, hogy a többség idén másodszor akar egy olyan politológus elnökhelyettest megválasztani, akinek a saját évfolyama is épphogy bizalmat szavazott, a többiek pedig kimondottan ellenzik a megválasztását.

14/11/05 11:43  
Blogger bitadani said...

nagyon távolba mutató következtéteseket ebből az egészből én nem vonnék le, még akkor sem, ha a most aktívan kampányolók között biztos megbújik néhány jövendő politikus is...
itt inkább személyes csalódottságról van szó.

14/11/05 19:43  

Megjegyzés küldése

<< Home