Társasjáték

2005/11/29

Azt hiszem, Isten igazából sosem hittem magamról, hogy jó ember vagyok. Annak is hosszú ideje már, hogy ennek az ellenkezőjét gondolom. Arról, hogy a mindennapokban képes legyek jó lenni, le is tettem talán. Az egyetlen, ami legalább évente egyszer, ezidőtájt, képes mindezt feledtetni velem, az a munka. Ilyenkor legalább néhány napra elhiszem, hogy van értelme annak, amit csinálok, és hogy igenis jó is tudok lenni. Ezt olykor elfelejtem, de most hogy nekiálltam készülni a karácsonyi riportjaimra, valahogy újra eszembe jutott. Alighanem ez a tudat (illetve az olyan cikkek újraolvasása, mint amilyen ez és ez) segít abban, hogy valahogy átvészeljem a voltaképpeni életemet.
Végigolvasva, elég szánalmas nyavalygásra sikerült ez, de nem érdekel. Ahogy most semmi más sem.

1 Comments:

Blogger bitadani said...

ugyan, juli, bármikor szívesen beszélgetek veled, gyakorlatilag bármiről, és jólesik, hogy törődsz velem, szóval ne érezd, hogy belepofázol vmibe, amibe nem kéne...
abban is igazad van, hogy nekem kéne vhogy helyrerázódnom. és nem tudom, miért nem megy...

30/11/05 09:19  

Megjegyzés küldése

<< Home