Társasjáték

2005/11/15

Bár három órán is voltam ma, mégis olyan hiábavalónak éreztem ezt a napot. Kéne valami értelmeset is csinálni lassan, és nem csak az Ibolyában ülni mindig, mert ez így nem nagyon termékeny, viszont jó szar kedvem van tőle.

Amúgy a jövőben nemigen fogok a közigazgatás tankönyv és szeminárium rejtett szépségeiről írni, mint tettem azt korábban háromszor is, mivel (mai megjegyzéséből ítélve) félő: tanárom is olvassa ezeket a sorokat. Sok szeretetettel.
Ha már itt tartunk, nagyon érdekelne: ki követi a blogot az MTV-től, és ki a parlamentből? Illetve ki az, aki napjában többször csekkolja Dániából? Jelentkezni akár e-mailben is lehet.

1 Comments:

Blogger csillagszemű... said...

egyszer régen, valamely pósztomban København városát emlegettem (olyan jól tudok írni, olyas helyekről, ahol még sosem jártam :)), azóta van egy dán olvasgatóm, napi szinten...legalábbis dán host-ról...érdekes...

15/11/05 22:48  

Megjegyzés küldése

<< Home