Társasjáték

2005/11/27

Új layout?

layout
Tehát felkérem akkor a kedves olvasókat, hogy szavazzanak, nekik melyik kinézet tetszene a legjobban ezen a blogon! Nemrég ugyanis Dani megkért, hogy készítsek egy új dizájnt a Társasjátéknak, én viszont azt feleltem, hogy mondja meg, milyen legyen, mert úgy könnyebb. Mindenesetre most akkor megkérdezném a közönséget, hogy a három változat közül számotokra melyik a legvonzóbb. A válaszokat előre is köszönöm, az új sablon karácsonyi ajándék lesz, szóval addigra biztosan elkészül. ;] Egy betűt (A, B vagy C) kérünk a kommentbox-ba, de alternatív javaslatokat is elfogadunk.

ps. Igen, én rajzoltam a mintákat... :D

9 Comments:

Blogger csillagszemű... said...

Minthogy az ember szeme az alábbi módon pásztázza végig a monitort (bocs a gagyi ábráért, nekem most nem volt kedvem rajzolni), ezért a c averziót tartom előnyösnek (menü jobb oldalt)

___
   |
  /
 /
|___

27/11/05 14:42  
Blogger bitadani said...

nekem az A tetszik.
és az én szavazatom kettőt ér. vagy ötöt , attól függ, hányan szavaztok a C-re :)

27/11/05 14:46  
Blogger csillagszemű... said...

c :)
(elvégre az enyim is olyan...)

27/11/05 15:04  
Blogger bitadani said...

tomi, mi az hogy olyan, mint a mostani, csak szebb, hm? nézd meg, a pitének is tetszik :)

27/11/05 15:09  
Blogger bitadani said...

nekem jobban tetszenek itt a linkek, de úgyis minden tomin múlik...

27/11/05 15:38  
Blogger Sven said...

Az A az elegéns, korrekt kis valami.A B túl terpeszkedős, a C meg szétszórt....Legyen A. Pusz.

27/11/05 15:57  
Blogger bitadani said...

ezt, rás, nem ígérhetem...

27/11/05 18:00  
Blogger bitadani said...

szeretek ezzel szórakozni, dacára annak, hogy nem értek hozzá...

27/11/05 18:00  
Blogger bitadani said...

hihetetlen, kati, hogy már te is gúnyolódsz velem...
nagyon rossz hatással van rád a marci :)

27/11/05 19:18  

Megjegyzés küldése

<< Home