Társasjáték

2005/11/21

Marhavagon és egyebek

bitadani és márkitomiEz a kép még a nyár végén készült az Egerbe tartó gólyatábori vonaton Daniról és rólam. Megtaláltam a hétvégén, és gondoltam közzéteszem (Dani utólagos engedélyével), mert szerintem jól sikerült kép mind a kettőnkről.
Muszáj megjegyeznem, hogy akkoriban - ahogyan a mellékelt képen is jól megfigyelhető - Dani még szimpla kabinos személyvonatokkal is hajlandó volt utazni. Ma már nagyon válogatós: kedvencei a marhavagonok. A fűtetlen marhavagonok. Húskampókkal. :D
Jó volt a hétvége, remélem lesz belőle, és az lesz belőle, amit szeretnénk.

4 Comments:

Blogger bitadani said...

köszi, tomi, tényleg jó kép :)

21/11/05 09:30  
Blogger bitadani said...

egyébként pedig (mondom az értetlenkedőknek) itt látjuk tomival egymást először, azért nézünk olyan elmélyülten :)

21/11/05 12:44  
Blogger bitadani said...

tényleg olyan. tomi amúgy még tinédzser :)
én inkább csak viselkedésemet tekintve...

21/11/05 13:23  
Blogger duso said...

szerintem is jo kep.
szerelmes lettem mindkettotokbe ;)))

21/11/05 23:06  

Megjegyzés küldése

<< Home