Társasjáték

2005/12/20

1. Éppen problémázhatnék azon, hogy miért nincs még meg a múlt hétfőn írt vizsgák eredménye, vagy hogy miért van zárva félfogadási időben egy tanszék. Najó, ezen problémáztam is. Előbb egy post it üzenetet akartam hagyni a zárt ajtón, amelyben röviden rávilágítok: ha egyszer az van kiírva, hogy "Félfogadás KEDD 10-12", és tízkor, féltizenegykor, tizenegykor valamint délben is hiába próbálkozom, akkor itt ellentmondás van, és az empirikus tények nem igazolják a fönti állítást, de aztán úgy döntöttem, inkább fölmegyek a Politológiára,ahol szeretnek, és ott följelentem a szabotőröket. Reszkess Közigazgatási tanszék. Reszketek én is tőled.

2. Az imént értem haza a szerkesztőségi karácsonyról, ami jó volt, szokás szerint nagy mennyiségű bartell ajándék zúdult ránk, borozgattunk, szivaroztunk, tetszett. És ami a leginkább, hogy I. és E. készített egy a lap vidám életét bemutató rövidfilmet, amit a szerencséseknek majd megmutatok. Ilyenkor azt érzem, szeretek itt dolgozni.

3. Fél tizenegy van, és iszonyat sürgősen rá kéne állnom a PPR tanulására, mert holnap vizsga, és semmit sem tudok.

4. Zsinórban ötödször kosaraztam ki a Hír tévét. Félő, hogy ezt előbb-utóbb megunják, de valahogy újabban nem fér bele az időmbe, és ha a lóvé kéne is veszettül, nem akarom, hogy ez valami fontos rovására menjen. Ráadásul vannak, akikkel nem látom értelmét vitatkozni.

5. Fáradt vagyok nagyon, egyáltalán nem vettem még karácsonyi ajándékokat, és fél órát álltam ma sorban egy üveg ír viszkiért. Mi lesz így velem holnap, holnapután?