Társasjáték

2005/12/30

1. Sokat költöttem a mai posztkarácsonyi bevásárláson. Ejnye.
2. Versace Dreamer helyett Boss Elements Aqua az új illatom, ami a szájberjogász szerint túl édes.
3. Teljesen jó a Westend előtti bódéból árult forralt bor.
4. Térdig vizes lett a nadrágom. Vettem majdnem újat, szövetből, de aztán nem.
5. Marci, ezt olvasd el, és képben leszel, mi az a podcasting. Ha ügyes volnék, lenne itt is, elvégre mindig rádiózni akartam, ez az újságírás csak úgy jött. De nem vagyok.
6. BNP: alig 150 oldal, és vizsga csak ötödikén, megtanulom alaposan. (B., kedves, lefénymásoltam a közig. könyvet, és bele is olvastam, biztos hogy meg fogunk bukni.)

3 Comments:

Blogger bitadani said...

mert ebben pont az a jó, mintha saját rádiód lenne.

30/12/05 17:22  
Blogger csillagszemű... said...

de dani...ilyet a winamp-pel meg a realplayerrel már évek óta lehet...

31/12/05 14:28  
Blogger bitadani said...

de nem. ebben az rss a jó, hogy feliratkozom, és automatikusan tölti az engem érdeklő műsorokat, nem nekem kell vadásznom őket.

31/12/05 14:56  

Megjegyzés küldése

<< Home