Társasjáték

2005/12/23

Huhú, úgy terveztem, megírom, mennyire igazságtalan, hogy a Kossuth téren korizó gyerekek lelkét Céline Dion dalokkal mérgezik az üzemeltetők, meg hogy kiskoromban még az olyan (főszabály szerint nem hívő) családokban is volt jézuskázás, angyalkázás, mint a miénk, most meg lassan már mindenhová a Mikulás hozza az ajándékot, és a karácsonyi reklámok is mind Szantaklószról szólnak, de minderre nincs idő, mert kevesebb mint egy óra, és indul a vonatom.

Holnap délelelőtt lesz még blogolás, aztán egy darabig nem, mert Őriben ilyenkor a számítógép rendre kénytelen föladni előnyös hídfőállásait, és befordul a fal felé, helyét a fenyőfa veszi át. Addig is ott a blográdió, a friss Vodafone reklám zenéjével és az obligát Last christmas-szel, amit ezúttal walesi kommunisták játszanak.

2 Comments:

Blogger bitadani said...

marci: szívesen :) igazából amúgy is föltöltöttem volna, de így jobb, hogy neked címezhetem... amúgy ez a verzió sztem tökjó.
tomi: pedig nem nagy cucc, be kell írni a googleba, hogy vodafone reklám zenéje (esetleg a szövegből néhány motívumot még mellé, pl. hogy under the tree), majd egy fájlcserélő program segítségével letölteni :) látod, ilyen informatikailag művelt csávót faragtál belőlem :)
sanyi: ez meg, örülök, hogy bennetek még lehet bízni :)

23/12/05 23:04  
Blogger bitadani said...

ja és tomi, ne haragudj, már múltkor is elírtam előled a jó kis pószt ötletedet az év embereiről... néha nem jó ez az ikertesóság, mert ugyanarra gondolunk, és a gyorsabb győz :)

23/12/05 23:05  

Megjegyzés küldése

<< Home