Társasjáték

2005/12/17

Izgalmas este volt, és most nagyon szét vagyok csúszva, pár perce ébredtem, és a quarelin volt az első, de egyelőre hatástalan kisérlet az összerázódásra. Mindez fölvet néhány kérdést. Például mikor fogok tanulni, és miként lesz ebből eredményes PPR-vizsga szerdán úgy, hogy kedden karácsonyi buli a 168 Órában? (Láttátok már mikulássapkában Mészáros Tamást? Nem? Én már igen. Sőt ha jobban belegondolok, face to face még csak mikulássapkában láttam, de ez mellékszál, be is zárom ezt a zárójelet, mert ki tudja, hová vezet.) A karácsonyi ajándékok december huszonkettedike előtt történő megvásárlásáról pedig már akkor lemondtam, amikor egyetemista lettem. Azelőtt meg nemigen vettem ajándékokat, nem volt miből.

Ami az estét illeti: shazával, hamuval és csakkal kezdődött, közös meglepetésünkre az Ibolyában, majd S. hívószavára a Marximban folytatódott, ahol jó régen nem voltam, és tegnap este az is világossá vált, hogy miért. Tizenéves nagyon részeg ausztrálok töltötték meg a helyet, nyilván bejön nekik a komcsi dizájn (lásd alább). A részleteket most hagyjuk, legyen elég annyi, hogy borozgattunk, és mert S. a hétvégét Amszterdamban töltötte, a további program is adta magát. Jó volt, minden tekintetben.

1 Comments:

Blogger bitadani said...

nos, akkor azóta felújították, átalakították, kifestették, és már koktélok is vannak :)

17/12/05 17:27  

Megjegyzés küldése

<< Home