Társasjáték

2005/12/13

Jobb, ha a gyerek zöldséges lesz, mint ha érettségizik - mondta minden bölcsességét összeszedve a Szomszédok mai epizódjában Etus, akire (mint látjuk) már '88-ban is ráfért volna egy alapos sortűz. Én csak a kilencvenes évek elején kapcsolódtam a történetbe, de emlékszem, sokáig rettegtem tőle, hogy olyan anyósom lesz, mint Csűrös Karola. Kicsit még most is.
De hogy valami jót is írják, újabban megint jó a Vészhelyzet. Miután Carterék megjöttek Kongóból, kezdett unalmassá válni, ám az elmúlt hetekben megint tetszik.
Ti néztek még tévét?

3 Comments:

Blogger bitadani said...

tomi: nekem is régi kedvenc, nézem az első széria óta, de az elmúlt egy-két év sztem elég gyenge volt, ráadásul tavasszal sok részt kihagytam a hír tv miatt... de újabban megint jó.
nőügyben egyetértünk :)

13/12/05 23:10  
Blogger csillagszemű... said...

szerintem Noah is kurvajó pasi...

14/12/05 02:29  
Blogger bitadani said...

kedves vagy, zokni, de újabban mintha te sem volnál egészen kiegyensúlyozott...

14/12/05 11:24  

Megjegyzés küldése

<< Home