Társasjáték

2005/12/15

Két óra alvást leszámítva egész éjjel dolgoztam, ami nem jó. Sehol sem tartok, ami szintén nem. A Bita-féle másfél óra mellett a Bita-féle mindent mindig az utolsó pillanatra hagyokról is le kéne már szokni. Annál is inkább, mert az utolsó pillanat is elmúlt tegnap este.
Reggel Bíró Gáspártól megtudtam, hogy Szomália néhány éve szétrohadt, kár érte. Körösényi tanár úr pedig a Találkozunk még idén, esetleg a PPR-vizsgán? kérdésre úgy válaszolt: Személyesen nem. Na de akkor hogyan?
Kati, lebuktál. Miért nem vagy ilyenkor isiben? :)
Tomi, miért nem tudom megnézni a blogod már egy napja? És csak én nem?
Köszönöm, nincs több kérdésem.

2 Comments:

Blogger bitadani said...

pite: mint megtudtam időközben, a szerverben a hiba, nem a mi készülékünkben, javítás talán este :)
sanyi: ma sajnos biztos nem. ha nem mész haza, és ráérsz, akkor mondjuk holnap.

15/12/05 12:19  
Blogger bitadani said...

szeretném, ha nélküle is kerek volna az életed, de ha ezen múlik, ünnepélyesen megígérem, hogy ezután is állunk szolgálatodra, én és a blográdióm :)

15/12/05 22:08  

Megjegyzés küldése

<< Home