Társasjáték

2005/12/29

Láttam tegnap egy embert tegnap a szakadó esőben, a földön ült, a Móriczon, a buszmegálló mellett. Hiába próbáltam meggyőzni, hogy legalább az aluljáróba húzódjon be, nem tette. Én azt hiszem, hogy meg akart halni.
A fodrász amúgy úgy köszönt el kedden, hogy boldogabb évet kíván, mint amilyen ez volt. Azt feleltem, nekem még egy ilyen is megteszi. Erről lesz még szó idén. De ha már itt tartunk, Marci szerint rövid hajjal nem vagyok szép, B. pedig, aki provokálta a nyírást, úgy véli, ötévesnek látszom most.
Este osztálybuli volt Budakalászon A.-nál, és bár azt hittem, rémes lesz, és nem tudunk majd egymással mit kezdeni, teljesen jól éreztem magam.
A három szilveszteri opció közül még nem tudom, melyiket válasszam. De mielőtt döntenék, ma beszerzem a hátramaradt karácsonyi ajándékokat. Holnap pedig nekilátok a BNP tanulásának.

3 Comments:

Blogger bitadani said...

szia zora :)
na de azért hogy ötévesnek mondjanak?
amúgy a tegnapi osztálybulin is voltak outsiderek, és az egyikük megkérdezte, hogy tényleg én is abba az osztályba jártam-e, mert inkább 17-nek nézek ki :)

29/12/05 13:44  
Blogger bitadani said...

ugye hogy nem volt bonyolult...? amúgy a wiwes adatlapomon is ott a cím :)

29/12/05 15:07  
Blogger bitadani said...

szerinted igazából azt gondolják, hogy százötven éves vagyok? :D

29/12/05 16:34  

Megjegyzés küldése

<< Home