Társasjáték

2005/12/07

Marci dala szép. Én meg délelőtt egy órán át bolyongtam a nyolcadik kerület sikátoraiban, hátha attól jobb kedvem lesz, vagy legalább leszúr valaki. Mindkét megoldás érdekelt, tényleg. És közben azon gondolkodtam, miért nem tudom én megválogatni a barátaimat, látni előre, hogy ez most jó lesz-e vagy sem. Mindenesetre most az lesz, amit zokni tanácsolt: jó ideig nincs több hívás, a ma délelőtti volt az utolsó SMS, és tiltás az MSN-en. Azt hiszem csak így tudom megóvni magam a sorozatos csalódásoktól, attól hogy más valaki figyelmetlensége és megbízhatatlansága újra és újra kikészítsen.
Ide tartozik még, hogy én készítem a blog új sablonját, talán a hétvégén. Ezzel, az előttem álló kurva sok munkával, és a hétfői vizsgáimra való fölkészüléssel csak sikerül kivonni magam a depi alól.

2 Comments:

Blogger duso said...

sajnalom :(

de mivel merleg vagy, ugyis megbocsajtasz leven nem lehetsz nagyon haragtarto

7/12/05 15:44  
Blogger bitadani said...

most sem haragszom, magda, vagy inkább csak magamra, egyszerűen csalódott vagyok...

7/12/05 17:16  

Megjegyzés küldése

<< Home