Társasjáték

2005/12/22

Nem írtam tegnap a PPR vizsgáról, és nem véletlenül. Kedden este úgy éreztem, tudom én ezt, jártam előadásokra, érdekel is, nem lesz baj. Ehhez képest az elmúlt két és fél év talán legdurvább írásbelije volt. Eredmény persze csak januárban.
___

Ma Nikivel és Julikával jártuk a várost, és fasza kis ajándékokat vettünk mindenkinek. Közben pedig mindannyian megőriztük méltóságunkat, nem álltunk le verekedni a metrón, mint honfitársaink, és még ebédeltünk is, egyedül Juli feledkezett meg magáról a Lush előtt néhány pillanatra :) Miután levizsgázott, Marci is csatlakozott hozzánk, akinél egy tábla csokival próbáltam jóvátenni bűneimet, de nem tudom, sikerült-e.
___

A családnak szánt ajándékokról egyelőre nem írok, mert godot-váróterem olvassa a blogot, és akarom, hogy legyen meglepetés. Fa amúgy idén sem lesz itthon, csak egy-egy ág mindkét szobában. Az enyém itt áll csupaszon, és csak a handmade szalmaangyalka üldögél rajta.
___

Úgy néz ki amúgy, hogy holnap délután utazom az Őrségbe. A helyszín tehát változatlan, de ez az első karácsony nagymamám nélkül. Anyu holnap reggel indul, a többiek csak huszonnegyedikén reggel.

2 Comments:

Blogger bitadani said...

utóbbiak nevében köszönöm :)
a tiédet evidens, hogy nem írom ide, de azt sem igazán szeretem, mikor egymás ajándékait jó előre tudjuk mind...

22/12/05 23:53  
Blogger bitadani said...

Neked is, Julikaaa!

23/12/05 15:08  

Megjegyzés küldése

<< Home