Társasjáték

2006/01/03

8 Comments:

Blogger bitadani said...

sosem szoktam linkelni cikket, de ez jó, és mert nem nyilván nem mindenki ruházott be 500 forintot anyám, katusba, gondoltam, kivételt teszek.

1. annyira hosszú volt, hogy a lakk már nem tartotta meg egész nap :)
2. ma természetesen még egy betűt nem olvastam, úgy fáj a fejem, szal az a 40 még mindig megvan, pedig ma már tanulni akartam...

3/1/06 14:50  
Blogger bitadani said...

ja, a blog. igen, és november vége előtt is csak én írtam, leszámítva mindösszesen 3 pósztot.
nem tudok vele mit kezdeni, túl azon, hogyha ez ennyire nem fontos, én se csinálom. ezért jött az önálló politikai blog ötlete. mert ha már ingyen, akkor legalább a lap álláspontjától eltérő vélemenyem is lehessen, ami most kizárt...

3/1/06 15:13  
Blogger bitadani said...

köszönöm, de vigyázz, mert meg fog rázni.
a politikai bloggal nem az a baj, hogy nem fér bele az időmbe (bele fog, azt hiszem), hanem hogy a 168 órán nincs értelme. máshol talán lesz.
a fejfájás valóban az életmóddal függhet össze, bár én szeretem a frontok számlájára írni. azért ha fejfájás ellen van tipped, osszd meg.
kedves tőled. és az is lehet, hogy egyszer felnövök...

3/1/06 18:27  
Blogger bitadani said...

jaés írjál blogot :)

3/1/06 18:28  
Blogger bitadani said...

pedig remek volna. kommentelhetnék ott nagy jóindulattal :)

3/1/06 19:24  
Blogger bitadani said...

a fejkörzést megfogadom... :)

3/1/06 19:25  
Blogger bitadani said...

godot: prioritások vannak, de hogy legyenek, sok mindent ki kell próbálni... most a politikai blog foglalkoztat.
menjél fogorvoshoz.

3/1/06 21:22  
Blogger bitadani said...

rás: az alvás utáni nemi életet beszéljük át egyszer, sztem tudnál újat mondani :D

3/1/06 21:51  

Megjegyzés küldése

<< Home