Társasjáték

2006/01/04

Új koncepció van. Vettem mágnestáblát, amire filccel lehet írni, arra kerülnek a kulcsfogalmak. Így ha járkálok is tanulás közben, mindig a szemem előtt a lényeg. By the way az is előfordul, hogy a tábla előtt előadást tartok a nemzetközi politikai viszonyokról a térdelőszéknek, a polcnak meg a szőnyegnek. A vég nyilván az lesz, ha magázni kezdem őket, esetleg beírok az indexükbe.

Holnapra eredetileg a hirdetésszervező a szakmai konferencián (kék, mintás ing, piros nyakkendő) lookot akartam választani, de rájöttem: jobban járok az érettségi öltöny-fehér ing-csikos nyaki kombinációval.

7 Comments:

Blogger b. said...

tejóég, mióta összevesztünk anno nyár elején, nem kommenteltem - állati bonyi lett bejutni ide...

lényeg: mágnestáblát azt képes venni, kék inget meg nem... ejnye

4/1/06 16:03  
Blogger bitadani said...

juli, sajnos én is, noha tanulni kéne :)

4/1/06 17:24  
Blogger bitadani said...

b.: vettem mágnestáblát = elküldtem anyámat, vegyen mágnestáblát. kék ing esetében ez nem járható.
jó hogy ír kommentet, de ne felejtse a blogolási ajánlatomat se.

4/1/06 17:25  
Blogger bitadani said...

zokni: én is szoktam hangosan mondani a tételeket, de ez a tábla előtti prezentáció még annál is sokkal jobb. állok itt filccel, azt mondom, a nemzetközi bekebelzte az államközit, majd fölrajzolom, ahogy épp kebelezi be. jó.
nikka costa lesz, amint holnap levizsgázom.

4/1/06 17:28  
Blogger duso said...

szurkolok daniiii!

4/1/06 18:56  
Blogger b. said...

nem felejtem, kedvesem, fontolgatom...
good luck holnapra, hengerelje le gáspárt (ha kell, rajzoljon is)

4/1/06 20:03  
Blogger bitadani said...

köszi magda és b., mindjárt meglátjuk, mi lesz...

5/1/06 07:32  

Megjegyzés küldése

<< Home