Társasjáték

2006/01/08

Költői kérdés, bár fordított alapállású olvasóink akár szöveges feladatként is érthetik: mekkora az esélye annak, hogy holnap kihúzok kettőt a megtanult tizenhét közigazgatás tételből, ha ötven van összesen? Elsőre szimpla kombinatorikai műveletnek tűnhet, de félő, hogy pont azokat az elméleti részeket tudom, amelyeket a tanszéki oktatók nem tartanak sokra. Ami a 27. tételtől fölfelé van, azt még nem láttam, és most már nem is fogom. Elegem van.
Az egyetlen, amiben bízni lehet (megnyerő viselkedésemen túl), hogy szokás szerint mázlisat húzok. Végülis alkotmánytörténetből is átmentem valahogy.

(Tudom, senkisem kiváncsi a vizsgablogra, de más valahogy nem történik.)

2 Comments:

Blogger bitadani said...

ebben biztos vagyok...

8/1/06 22:51  
Blogger bitadani said...

ficzere lajos? 0 százalék :)
bár érdekes, mert szeminárium vezetőm már talált rá a blogra, és vki rendszeresen a sepsi tibor keresőszavakkal jut el ide - nála vizsgáztam tavaly harmadszor alkotmányjogból, és hálát adtam neki itt :)
sztem a saját névet írja a googleba, ahogy sokszor én is :D

9/1/06 17:08  

Megjegyzés küldése

<< Home