Társasjáték

2006/01/16

Ma két "a faszér' nem tudtál legalább egy négyest adni" hármast gyűjtöttem be, az Alkotmánybíráskodásról nem is írok inkább, annyira fölháborító, míg Európán kívüli világból a fiúk hármas, lányok négyes algoritmus döntött. (A két tétel: Fekete-Afrika társadalmi, politikai, gazdasági stb. problémái a Kelet és a Nyugat közötti harc függvényében az 1970-es években: Etiópia és Szomália példái; Az arab világ az ötvenes években: történelmi események és fordulatok a Maghreb országokban, az 1956-os szuezi-válság, az arab egység ügyének illetve a külső tényezők szerepének változásai.)
És miközben szegény Tomit revolverezem, hogy tanuljon, következő félévtől már biztosan nem leszek demonstrátor.

6 Comments:

Blogger b. said...

én is hármast kaptam, pedig :)

16/1/06 20:21  
Blogger Amire said...

amire ne demek?

16/1/06 23:23  
Blogger b. said...

kata szerint senkit nem érdekel, 4.00 fölött vagy e... csakúgy mondom...

17/1/06 14:34  
Blogger bitadani said...

kata biztos nem emlékszik rá, hogy nem én lettem volna a demonstrátor, hanem a fáy gergő, csak a máté azt mondta, hogy mivel a kari szabályzat négyes átlagot ír elő, így legyek inkább én...

17/1/06 16:19  
Blogger b. said...

hmmm

17/1/06 18:51  
Blogger bitadani said...

mondjuk tudva, hogy mit csinál egy demonstrátor (semmit), egyik fél sem veszít sokat...

17/1/06 19:56  

Megjegyzés küldése

<< Home