Társasjáték

2006/01/07

Napok óta az van, hogy reggel, mikor fölkelek (nemjó, ez a reggel azért így erős, mert például a 11, az reggel-e?), lemászom a galériáról, és benyomom a számítógépet. Utána jön csak a kávé, ha jön (anyu által szokott, így hétvégén legalábbis), meg a fogmosás, de az első mindig a power gomb. Ez azért régen nem így volt. Volt ugyan kábé tizenhat évesen egy időszak, annyi voltam, mikor lett itthon netünk (kiwi? azt hiszem így hívták, a lényeg hogy fizetni nem kellett), amikor fórumoztam, és akkor sokat ültem előtte, de aztán évekig csak munka és zeneletöltés. Most meg...
Pedig tanulhatnék is, volna mit. Sanszos, hogy nem lesz elég egy nap a közigazgatásra.

10 Comments:

Blogger duso said...

ÖP-t a te jegyzeteidbol tanulom, hala nekem meg marcinak.

koszi :***

ja es hany nap kell ra?:D

kozig szopatos nem?

7/1/06 19:44  
Blogger bitadani said...

tényleeeg? pedig még oda sem adtam a marcinak... biztos, hogy az én jegyzeteim? :)
két nap sztem elég.
közig szar.

7/1/06 20:07  
Blogger bitadani said...

nem is tudom, kire haragudjak, annyi esélyes van :)
azt hogy tomi szerint minősíthetetlen a jegyzet, és csak átírva alkalmas tanulásra, már tudom egy ideje, de hogy marci, te is beéred hamisítványokkal?! :)
magda legalább azt hitte, az enyém... a két bábut viszont most leütöm. kimaradtok egy körből :P :D

7/1/06 20:42  
Blogger Sven said...

Visszatérve a társasra...azért jó, mert a fedelén úgy van az ivararány, mint a blogszerkesztőség jelenleg. amennyiben 4en vagytok:)Szóval tetszik, ha szándékos volt, ha nem.

7/1/06 20:45  
Blogger bitadani said...

nóra, túl sokat feltétezel rólam....

7/1/06 20:53  
Blogger duso said...

tomiii, akkor marci mer irt AZT hogy ezek dani beszkennelt dolgai?
egyebkent meg is jegyeztem magamban hogy hmmmm milyen jo pasi ez a dani, olyan szepen ir.. ha nem lenne ferjem tuti szerelmes lennek bele. de igy
hogy kiderult te irtad, orulok, mert beled lehetek szerelmes tovabbra is.
akkor viszont tehat teves a koszones,
ujra...

...

koszonom tomi ;)

7/1/06 21:00  
Blogger bitadani said...

azt hiszem, mindjárt elsírom magam...
csúnyán írok, és másba szerelmes a magda. ez egy napra azért sok :(

7/1/06 21:23  
Blogger duso said...

gyere sirj a vallamon...

7/1/06 21:35  
Blogger bitadani said...

de magda, ez nem logikus: miattad sírok...
(és mert csúnyán írok.)

7/1/06 22:39  
Blogger duso said...

miattam ne sirj, inkabb orulj, hogy ikertesod meg en ennyire szerelmesek vagyunk egymasba :)))
es biztos nem irsz csunyan, bar meg nem lattam az irasod, de buntibol ikertesod nem kap holnap reggelit:)

7/1/06 23:06  

Megjegyzés küldése

<< Home