Társasjáték

2006/01/09

Ötös tétel (A polgári magyar közigazgatás-tudomány fejlődése: Magyary Zoltán és iskolája) - mondta Ficzere professzor, ami már csak azért sem tűnt jó hírnek, mert abba bele se néztem. Ehhez képest egész jól ment, ami láthatóan meglepte az Országos Választási Bizottság elnökét, továbbá engem is. Ekkor kinézett egy négyes, aztán már nem. Kaptam ugyanis egy újabb tételt, ráadásul olyat (Az európai közigazgatási tér értelmezése), amiről egyetlen szót sem tudtam szólni. Ez kissé kínos volt, de aztán néhány dologra rávezetett. (Nem volt neki könnyű.)

- Kár, hogy ez a második nem ment.
- Kár.
- Ez sajnos lerontotta a jegyét.
- Az nem baj. De mennyire?
- Elégségesre.
- Értem. Az remek lesz.
- Azért legfölülre írom, hátha visszajön javítani.
- Igen. Hátha.

Júniusig persze a közig. tanszék közelébe se nem megyek. Juhú.