Társasjáték

2006/01/05

Ötööös. Jót húztam (Legitimitáselvek a nemzetközi politikában a 20. században: a civilizációs misszió; A meghatározó szereplők kérdése a nemzetközi politikai viszonyokban), és meggyőző lehettem, mert Bíró öt-hat perc után leintett. (Mindez nem csoda, mert kockára tanultam magam.) Tudom, nem szép, de előttem úgy megalázott egy játékost, vinnyogtam a röhögéstől. Ha találkozunk, szóljatok, hogy adjam elő.

Jaés sajnálhatja, akik nem látott ma, mert durván jól néztem ki :P

5 Comments:

Blogger duso said...

grat:)))

5/1/06 18:00  
Blogger b. said...

nem nézett ám ki jól, csak úgy ideírta...
:)

5/1/06 18:17  
Blogger bitadani said...

hm, most? :D

5/1/06 22:30  
Blogger bitadani said...

írásbelikre? :P

6/1/06 13:39  
Blogger bitadani said...

én szeretek öltönyben járni. ha mindennap kéne, nyilván nem szeretnék...

6/1/06 14:24  

Megjegyzés küldése

<< Home