Társasjáték

2006/01/09

vizsgablog

JAT ripléj. Valóban nem volt tökéletes a feleletem, de a hetedik (!) minimumtételnél már tényleg kicsit besokalltam. A minimumtétel azt jelenti, hogy amikor bemész, akkor egyből leülsz a vizsgáztatóval szemben, aki kérdez tőled egy tételt, amire kapásból kell válaszolnod, semmi kidolgozósdi. Aztán mégegyet és ezeket ráadásul tökéletesen (tényleg szóról szóra, nem vicc, én se hittem el...) kell tudni. Namost tőlem hatot kérdezett, és a hetediknél már tényleg nem tudtam, ez tény, de szerintem addigra már a nevemet is elfelejtettem. Úgyhogy next time. fakkfakk..

Jegyet viszont nem kaptam. Se egyes, se semmi. Ettől persze még nem vagyok boldogabb.

2 Comments:

Blogger bitadani said...

így van, next time, better luck.
fel a fejjel, tökfej :)

9/1/06 17:15  
Blogger duso said...

meg jo hogy lusta voltam bejarni es beteg voltam jat zh-k alatt :DDD

szegeny tomi :(

9/1/06 19:40  

Megjegyzés küldése

<< Home