Társasjáték

2006/03/26

mozi, mozi, mozi

filmőrült vagyok. és moziőrült is. mindezek ellenére az elmúlt egy hónapban multiplexnek még a közelébe sem mentem. zárójel: igen, multiplex-párti vagyok, de pusztán a kényelem miatt, zárójel bezárva.
lényeg, hogy a hosszú lemaradást bepótolandó, gyors egymásutánban két filmet néztem meg a héten és magam is meglepődtem, mert mindkettő jó volt.
aki szerette a traffic több szálon futó feelingjét az szeretni fogja a syrianat is. stephen gaghan, a traffic írója ezúttal rendez, elég jól. sokszereplős, kőolajbizniszes, titkosszolgálatos izé és george clooney szokatlanul kövéren és szakállasan, illetve körmök nélkül (áááá), nincsen happy ending, marad a korrupció. kircsi.
más. inside man. bankrablós-túszejtős film, clive owen, denzel washington, jodie foster - ehhez még tegyük hozzá spike lee-t és rohanjunk megnézni. persze nem klasszik bankrablás... éppen ezért jó. clive owen szinte végig maszkban és napszemcsiben csinál hülyét denzel washingtonból és társaiból, meg belőlünk. great. csak azt sajnáltam, hogy így nem látszanak a gyönyörű szemei, de ezzel nyilván egyedül vagyok...

3 Comments:

Blogger bitadani said...

és tegye hozzá, hogy mostanában mindig csak a barátaival jár moziba, engem meg soha se nem visz...

26/3/06 12:56  
Blogger bitadani said...

amúgy (bár bizonyára föltűnt) tettem ide képeket :)

26/3/06 12:56  
Blogger b. said...

volna rá igény hogy gyere, de te egy famous újságíró vagy aki mindig very bizi :)
nem, nem tűntek fel a képek :)

26/3/06 18:45  

Megjegyzés küldése

<< Home