Társasjáték

2006/03/16

Szólok

Tökjó volt Pál Gé South Parkos előadása, igazán jöhettek volna többen is, mert szerintem ritka különleges TDK rendezvény volt.
Emellett kijött rajtam valami allergia, mindenhol viszketek, de NEM SZABAD vakarni, mert az rossz. Kaptam rá gyógyszert, de engem az utóbbi időben már annyiszor kezeltek félre, hogy kezdek kicsit félni az ilyen sima rendelésen felírt dolgoktól.
Egyszer például valami mononukleózis nevezetű szörnyű vírustámadásnak lettem áldozata. Ez önmagában nem baj, mert 3 hét után (mondjuk az bőven elég) már ki is kelhet az ember az ágyból, csakhogy állítólag nagyon nehéz diagnosztizálni, mert a tünetei olyanok, mint valami sima influenzának. Emiatt engem akkor is félrediagnosztizáltak, és kaptam egy olyan antibiót, amit tilos a mononukleózis esetén alkalmazni, mert olyan keresztreakcióba lép vele hogy ihaj. A keresztreakció az esetemben úgy nézett ki, hogy tele lett az egész karom meg a nyakam piros pöttyökkel, de nagyon durván. Aztán egy hét után elmentem másik dokihoz, aki azonnal megtiltotta, hogy tovább szedjem az addigi antibiót. Tökjó.
Egyszóval trust no one, meg bigup. Esetleg keep it real.

2 Comments:

Blogger bitadani said...

de még nem tudni, mire vagy allergáis?

17/3/06 09:11  
Blogger duso said...

irjatok mar vhogy bovebben a tegnapi eloadasrol :)))

tomi ngyogyulj meg, mononukleozisom nekem is volt

17/3/06 10:24  

Megjegyzés küldése

<< Home