Társasjáték

2006/04/07

ha a pasik tudnák, hogy a lányok milyenek. illetve, hogy mennyire milyenek, mikor összeeresztik őket néhány ismerős fajtársukkal. hihetetlen, a kis gimnazista lányokhoz képest a szexésnyújork elbújhat. már rossz értelemben. ma reggel is tinimagazinban éreztem magam, mikor szokásos késéssel beértem az első órára, és a 'csajok' jujj, a szünetig sem bírták ki anélkül, hogy ne kezdtek volna faggatni előző napi viselt dolgaimról. bár azt hiszem, kiábrándítottam őket, mert nem azért késtem el, mert előző éjszaka a repülőgépről leszállva egy rózsaszín cadillac-kel suhantam egy lasvegasi gyorsesküvőre; sőt, még csak azért sem, mert reggel hatig két japán között szendvicseztem, és utána egy harmadik személy bevallotta, hogy én vagyok az igazi; senem azért, mert valaki eltorlaszolta a bejárati ajtót vörösrózsákkal. csak dugó volt... mindenesetre valakinek hatalmas gimnazistalányokból álló rajongótábora lett, pedig nem csináltam semmit. legközelebb indulnia kéne a választásokon, vagy még most gyorsan, szerintem esélyes lenne a bejutás, ha igaz, hogy minden az első szavazókon múlik. ha azt vesszük, hogy azoknak a fele kábé lány, és vannak köztük homoszexuálisok, lehetőleg hímnemű többséggel, akkor valószínűleg a szavazataiknak több, mint a felét megkapná=)
u.i.: szeretem az amarettót.

1 Comments:

Blogger bitadani said...

az utóirat sok mindent megmagyaráz :)

8/4/06 00:15  

Megjegyzés küldése

<< Home