Társasjáték

2006/04/27

- Kér kávét?
- Csak ha nincs benne méreg.
- Miért lenne? Talán ha győztek volna...
- Értem. Szóval a halott indián jó indián...

Nagyjából így indult a szerkesztőségi beszélgetés Navracsics tanárúrral, majd miután szóvá tettem, jobb volna, ha szóban vizsgáztatna, megjegyezte: képességeimet látva megérti, hogy idegenkedem az írástól... ;)
Én meg jeleztem, igazán örülök neki, hogy nem kell a kormányzati feladatokkal bíbelődnie, és lesz ideje ránk, egyetemistákra. A fotórovatban található Lenin-portréval viszont nem kívánt közös képen szerepelni.
Ismét igazolódott, hogy ő a legjobb arc a Fideszben. (A képen a monitorom társaságában.)


Amúgy meg sokadszor nem értem a magyar médiát. A tegnapi ATV után (annak ellenére) ma a Hír TV-be megyek, ahová a választási vereség után újfent örömmel hívnak balos hírlapírókat - de továbbra is rejtély, hogy miért engem, hiszen annyi van...

3 Comments:

Blogger b. said...

nagyon kedvelem navracsics tanárurat, de amikor így néz...

27/4/06 20:28  
Blogger duso said...

en ugy is kedvelem amikor igy nez
tobb kep nincs?:DDD

27/4/06 22:16  
Blogger bitadani said...

b., ez sztem tökjó kép, azért választottam ezt...

27/4/06 22:30  

Megjegyzés küldése

<< Home