Társasjáték

2006/04/10

Nem titok, nagyon rossz kedvem van. Fáradt és nyűgös vagyok, hiszen hétfő este tizenegy óra, és én vasárnap reggel óta nem voltam ágyban. És ami ennél is rosszabb, megint összedőlni látszik minden, ami szombaton még annyira rendben volt. Sajnos a mai naptól megint csak négy bábu van a Társasjátékban, Tomi jelezte, hogy többet nem ír ide, azt sem tudom, olvassa-e még egyáltalán, s persze a holnapi vidámparkozásból sem lesz semmi, hiába írtam e-mailt és sms-t is.
Kedvem lenne szomorúságomban valami nagyon ótvar káromkodással zárni, de nem teszem.

(Tünci, jól látod, fogynak a pósztok, zokni, te meg ne haragudj, hogy a legutóbbi törlésnek a kommented is áldozatul esett.)

7 Comments:

Blogger duso said...

:I

11/4/06 08:43  
Blogger b. said...

szívesen felvidítalak, ha gondolod (vagy minimum teszek rá kísérletet), egyébként meg ótvar káromkodj nyugodtan, mer az jót tesz... :)

11/4/06 09:49  
Blogger zsaklin said...

én dani úgyis csak a te pósztjaidat olvasom... oké, hogy az ember társas lény, de ha egyedül lennél a blogban nem kellene kerülgetnem a társaidat.

11/4/06 12:43  
Blogger bitadani said...

de évi lehet hogy mások meg miattuk olvassák csak. amúgy meg sztem egyedül már nem blogolnék, épp a bezárás/törlés helyett találtam ki annak idején ezt a bővítés koncepciót...

11/4/06 16:41  
Blogger zsaklin said...

jóvanna, tudom én azt dani, csak mondom, hogy NEKEM az a lényeg, hogy TE nehogy eltűnj a blogodból...

12/4/06 18:13  
Blogger kro said...

csak annyit szeretnék mondani kedves dani, hogy az anyukám olvasta a riportod az emdéefes választási éjszakáról, és azt mondta nekem, hogy "olvasd csak el annak a helyes srácnak a cikkét;)"

13/4/06 21:19  
Blogger bitadani said...

üdvözlöm anyukádat :)

14/4/06 15:10  

Megjegyzés küldése

<< Home