Társasjáték

2006/04/01

A többiek Pécsett vannak szinte mind, én nem, a laza mozizós-sétálós hétkezdés után bedurvult az élet, tegnap például már le sem feküdtem éjjel, hanem görnyedtem itt a klaviatúra fölött, jó volt. Napközben aztán Tomi beszámolt a római tripről, majd mint két gyerek járkáltunk a megáradt Duna partján. (Áron szerint máskor is olyanok vagyunk, mint két gyerek, és nem bóknak szánja.) Volt amúgy volt-rákóczis találkozó is (öreg diák, öreg tanár, junó), de hiába ígértem többeknek, nem értem oda sem.

Holnap Kossuth tér, lehet fogadásokat tenni, megütnek-e.

6 Comments:

Blogger duso said...

mer mesz oda?:)))
szerintem nem utnek meg.
kik mentek vegul pecsre?

1/4/06 13:02  
Blogger bitadani said...

dolgozni és nincsenek jó tapasztalataim a fideszes kampányeseményekről...
amúgy sztem sokan mentek.

1/4/06 14:55  
Blogger b. said...

nem annyira sokan, majd live élménybeszámolok. ha meg akarnak ütni - márpedig miér ne akarnának - FUSS.

2/4/06 13:10  
Blogger bitadani said...

szívem, voltát te már tömegben? az olyan, hogy nem lehet futni, mert négyen állnak egy négyzetméteren... :P

2/4/06 18:15  
Blogger b. said...

futni mindig lehet :D

3/4/06 08:24  
Blogger bitadani said...

nem, nem mindig lehet...
vasárnap például lépni se igen lehetett...

3/4/06 16:29  

Megjegyzés küldése

<< Home