Társasjáték

2006/04/25

Tomi szerint jobb lesz nekem így. Én ebben nem hiszek - és a mai nap után sajnos abban sem, hogy helyrehozható. Úgy látszik, kevés vagyok hozzá, hogy megtartsam a barátaimat.
A mérleg: egy hét alatt buktam egy lehetséges barátnőt és egy közelinek hitt barátot. Ha tehát még valaki lerázna, szóljon bátran, formában vagyok.
Remélem, hogy a párizsi trip alatt sikerül magam újraépíteni. Nem szeretném, ha ez most megint hónapokig tartana.

Az utazás amúgy már csak azért is jókor jön, mert a gázművek ma szivárgás miatt elzárta a főcsapot, a következő húsz napban tehát se főzés, se melegvíz...

5 Comments:

Blogger b. said...

kedvesem, engem viszonylag könnyen meg tud tartani... már ha ez számít vmit :)

25/4/06 18:40  
Blogger bitadani said...

számít, persze. de azért bírnám, ha nem te volnál az egyetlen, akit...
(olvastam a wiwes adatlapod. muhaha.)

25/4/06 19:47  
Blogger bitadani said...

biztos igazad van, csak azért most szar...

25/4/06 23:13  
Blogger bitadani said...

megoldódni nem fog - párizsban persze bízom...

26/4/06 00:05  
Blogger b. said...

átírtam... muhaha

26/4/06 07:43  

Megjegyzés küldése

<< Home