Társasjáték

2006/05/28

Az utolsó dobás

Majdnem egy éve, hogy elkezdtünk itt játszani. És most azt játsszuk, hogy vége van.
Talán mert a csúcson kell, és soha annyi látogató nem volt, mint az elmúlt hetekben. (Most már bevallhatom: sokszor megijesztett, mennyien jöttök napra-nap, és tudtok meg rólam olyat, amit négyszemközt nem mondanék soha.)
Talán mert úgy akarom befejezni, hogy azt mondjátok, milyen kár, hogy vége van, és nem azt: ideje volt, már azt hittük, úgy kell majd lelőni, klaviatúrával a kezében.
Talán mert egyre kevesebb örömet leltem benne, és egyre kevesebbet szereztem vele másoknak; egyre ritkábban voltam őszinte, és még ritkábban vicces - vagy egyáltalán nem.

Szerettem ezt a blogot. Sokszor írtam ki benne, ami fájt és ami nem.
Most viszont ideje visszatérni 3D-be.
Igen, jól meggondoltam, még Joe Cocker Dani, ne tedd című slágere sem tartott vissza, noha Marci ezért töltötte a rádióba tegnap. (Jólesett.)
Egyszer talán folytatom, itt vagy másutt.

Köszönet mindenkinek, aki figyelt rám, és külön a bábuknak (Tominak, Marcinak, B.-nek és Marshmallownak, in order of appearence), hogy hosszabb-rövidebb ideig játszottak velem.

7 Comments:

Blogger Sven said...

És most ki lesz a blogmesterem? :( sajnálom énis...

28/5/06 22:25  
Blogger duso said...

osszetortem :(((

29/5/06 09:43  
Blogger bitadani said...

köszi, kedvesek vagytok nagyon...
a folytatás nem kizárt, de rövid távon nem valószínű.

29/5/06 20:38  
Blogger zsaklin said...

dani basszus, ezt nem teheted meg velem!

30/5/06 14:52  
Blogger zsaklin said...

írhatnánk együtt is blogot, egyszer azt is mondtad. na de akkor hogy? hol?

30/5/06 14:54  
Blogger bitadani said...

évi, láttunk már olyat, hogy az embernek nincs kedve blogolni - hogy mást ne mondjak, itt vagy te :)
amúgy a közösben benne lennék, de inkább csak a vizsgaidőszak után, mert jelenleg elég ingerszegény az életem... beszéljük meg.
például a grillpartin, ami mikor lesz? :)

30/5/06 16:32  
Blogger zsaklin said...

grillparti: majd ha elmúlik az ősz. vagy tél. vagy mi ez. kinek van kedve nyílt színen bármit is csinálni:)
de azért sokáig nem váratlak ám!

31/5/06 00:07  

Megjegyzés küldése

<< Home